Oldalak

2010. november 20.

Paddy új honlapja

Paddy Kelly új hivatalos honlapja megtalálható az alábbi címen:
http://www.paddykelly.eu

A honlapról:

Üdvözlet és áldás!

Üdvözöllek az új hivatalos Paddy Kelly honlapon, ami mostantól online van és folyamatosan bővül.

6 év elteltével a Szent János közösség szerzetese, Paddy Kelly elhagyja a kolostori életet. A rend vezetőivel egyeztetve úgy döntött, hogy jobb lenne, ha több időt töltene zenéléssel.

Pár szó Paddytől:

"Az elmúlt 6 és volt a legkülönlegesebb időszak az életemben. Nagyon hálás vagyok Istennek, P. Marie Dominique Philippe-nek és a testvéreimnek a Szent János rendből, hogy találkozhattam Jézussal és megtapasztalhattam a szeretetét. Szent János ezt írta: "Isten a szeretet" (János, I. 4. 8.) ez az, amit ez alatt az értékes idő alatt megláttam, ahol oly sok kegyelmet kaptam. Mária szavaival csak ezt mondhatom: "Mert nagy dolgokat cselekedék velem a Hatalmas; és szent az ő neve!" Boldog vagyok, hogy eddig hozott és örülök, hogy vele teszem meg a további utamat."

Paddy kelly 2004-ben lépett be a novícius házba Franciaországban, majd 8 hónappal később felvette a csuhát és vallási nevét; Brother John Paul Mary-t. Ezt követte a fogadalomtétele, 4 évig filozófiát tanult és teljesítette az első évet teológiából, zenélt és egész Európában tanúságtételt tett. Teljes gőzzel írja "új zenéjét", amit már szerzetesként elkezdett és saját projektjén dolgozott, amit a közeljövőben szeretne megvalósítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése